Asiakas
Aki Linnanahde
“Tagomolla on ainutlaatuinen kyky kuunnella asiakasta”
Tagomon tiimi toteutti Aki Linnanahteelle hänen uransa läpileikkaavan henkilöbrändisivuston. Lopputulos oli parempi kuin Linnanahde osasi toivoa.
“Ensimmäinen fiilikseni oli, että projekti on menossa täysin oikeaan suuntaan. Tagomo oli saanut uskomattoman hyvin kopin tiimini toiveista.”
Näillä sanoin kirjailijana, tuottajana ja toimittajana tunnettu Aki Linnanahde kommentoi uuden kotisivunsa ensimmäistä vedosta.
Linnanahde teki kesällä 2022 päätöksen antaa Tagomolle avaimet henkilöbrändisivustonsa toteuttamiseen. Hän sanoo seuranneensa yrityksen taivalta sen perustamisesta saakka.
“Tunsin Tagomolta muutamia ihmisiä sekä heidän osaamisensa, joten firmaan oli helppo luottaa tekijänä. Tiimi tarttui työhön alusta saakka intohimolla. Se on asia, jota arvostan aina, osaamisen lisäksi”, Linnanahde kertoo.
Hän kiittelee erityisesti sitä, että projekti sujui jouhevasti alkutahdeista lähtien.
“Tagomon tiimi ymmärsi heti, mitä haettiin. Missään vaiheessa ei ollut turhaa sähläämistä.”
“Toimiva kommunikaatio mahdollisti projektin onnistumisen”
Yksi onnistuneen kotisivuprojektin suurista ansioista oli Linnanahteen mukaan timanttisesti toimiva dialogi.
“Projektipäällikkö Emma Lehtisaari veti projektia varmoin ottein. Hänellä on hyvä kyky kuunnella asiakasta ja samaan aikaan viedä asioita suoraviivaisesti eteenpäin”, Linnanahde kuvailee.
Hän sanoo olevansa erinomaisen tyytyväinen koko projektitiimiin.
“Itse en ole millään tavalla visuaalisesti lahjakas ihminen, enkä osaa kuvitella tällaisia juttuja ennen kuin saan eteeni jotakin valmista. Kun näin, mitä graafikko Niko Vartiainen on luonut, olin ihan H. Moilasena. Ihailen tuollaista ammattitaitoa”, Linnanahde kehuu.
Sivuston tekstipuolta hän kertoo pohtineensa etukäteen kaikkein eniten, koska on työskennellyt kirjoittamisen parissa koko ikänsä.
“Sisällöntuottaja Juulia Nevala osasi kirjoittaa sivun tekstit hämmästyttävällä tavalla yhden pitkän haastattelun perusteella.”
Linnanahde sanoo pitäneensä siitä, että aineistonkeruu toteutettiin haastatteluna, asiakasta kuunnellen.
“Isoin duuni oli kiteyttää kaikesta tarinoinnistani olennaiset asiat sisältävä, kiinnostava kokonaisuus. Siinä Juulia onnistui upeasti.”
“Hyvää asiakaspalvelua ei ole koskaan liikaa”
Linnanahteen uudesta henkilöbrändisivustosta on sadellut kommentteja julkaisun jälkeen. Erityisesti kotisivujen visuaalinen ilme on kerännyt osakseen suitsutusta.
“Palaute on ollut mahtavaa ja vahvistaa fiilistä siitä, että asioita on tehty oikein. Magee lopputulos on hienon yhteistyön tuotos.”
Linnanahde sanoo, että kotisivuprojekti kannattaa luottaa aina osaavan ammattilaisen käsiin.
“Jos tekee päätöksen panostaa kotisivuihin, on suurinta rahan hukkaa, ettei niitä tehdä hyvin. Huonolla sivustolla ei tee yhtään mitään. Itse halusin maksimoida onnistumisen mahdollisuuden ja luottaa projektin Tagomon haltuun.”
Hän kehuu erityisesti laadukasta työnjälkeä ja sitä, kuinka hyvin Tagomon tiimi piti homman näpeissään alusta loppuun.