Google-mainonta
Tagomon tekemiä mainoksia näytetään Googlen verkostoissa yli 21,5 miljoonaa kertaa kuukaudessa. Huikeaa, eikö? Pelkästään Tammikuussa 2023 ohjasimme mainoksillamme asiakkaidemme sivuille yli 329 000 kävijää.
Tagomon tekemiä mainoksia näytetään Googlen verkostoissa yli 21,5 miljoonaa kertaa kuukaudessa. Huikeaa, eikö? Pelkästään Tammikuussa 2023 ohjasimme mainoksillamme asiakkaidemme sivuille yli 329 000 kävijää.
Haluaisitko maksimoida yrityksesi tuoton sijoitettuun mediabudjettiin nähden? Google-mainokset ovat maailman suurin digimarkkinoinnin kanava ja sen ansiosta oiva markkinointityökalu myös sinun yrityksellesi.
Hyppää Tagomon kelkkaan toteuttamaan Googlessa tapahtuvaa mainontaa täysin uudesta näkökulmasta. Googlen tuotteiden ja Tagomon ammattilaisten avulla voit saavuttaa parhaimmillaan huikeita tuloksia lyhyessä ajassa.
Paras ratkaisu mainontaan sijoitettujen eurojen tuoton selvittämiseen on toteuttaa 3 kuukauden Tagomo Pilotti Tagomon asiantuntijoiden kanssa! Pilottijakso toimii samalla myös oivana oppipolkuna markkinoinnin saloihin.
Mainonnan tekijällä ja tekemisen laadukkuudella on kuitenkin merkitystä. Tagomo on Googlen virallinen yhteistyökumppani ja Googlen tunnustama toimija. Google-partnerina täytämme tietyt laatuvaatimukset ja sertifioinnit – meiltä saat aidosti laadukkaita Google-palveluja. Yhteistyökumppanuudellamme on myös etuja, joista sinäkin asiakkaanamme hyödyt: saamme Googlelta ensi käden tietoa parhaista toimintamalleista sekä erilaisia etuja asiakkaidemme käyttöön.
Aloitetaanko sinunkin yrityksellesi täyden palvelun Google-mainonta?
Tagomon tapa toteuttaa Google Ads -mainosratkaisuja on läpinäkyvä ja rehellinen. Teemme töitä aina asiakkaan omistamalla Google Ads -tilillä. Mikäli sinulla ei ole tiliä ennestään, perustamme sen puolestasi.
Kaiken tekemisemme pohjana on keräämämme data, jonka avulla tiliäsi jatkokehitetään jatkuvasti. Optimitilanteessa pääsemme kokeilemaan useita eri markkinointikanavia, joista valitsemme dataan perustuen ne kanavat, jotka tukevat liiketoimintaasi kaikkein parhaiten.
Työmme läpinäkyvyys perustuu myös siihen, että asiakkaanamme sinulla on koko ajan kaikki tarvittava tieto saatavillasi. Google-kampanjoiden data kertoo suoraan, mitä lisäarvoa tekemämme mainonta sinulle tuottaa.
Kun puhutaan Google-mainonnasta, on hyvä pilkkoa ensin osiin digi- ja PPC-markkinointia (Pay-Per-Click, suom. maksu klikkauksesta). PPC-markkinointi on osa niin kutsutun digitaalisen markkinoinnin sateenvarjoa, ja Google Ads on suurin yksittäinen PPC-mainosjärjestelmä sen sisällä. Google-mainonnan avulla on mahdollista tavoittaa yli 90 prosenttia internetin käyttäjistä maailmanlaajuisesti. Mahdollisuuksia siis riittää!
Google-mainonta mielletään usein virheellisesti vain Googlen omassa hakukoneessa tapahtuvaksi mainonnaksi. Google-mainonta kuitenkin kattaa myös lukuisia muita mainosmuotoja. Näitä ovat muun muassa:
Olemme saavuttaneet partneruuden täyttämällä Googlen tiukat laatuvaatimukset toteuttamissamme Google-kampanjoissa. Tagomon tekemiä mainoksia näytetään Googlen verkostoissa yli 21,5 miljoonaa kertaa kuukaudessa. Huikeaa, eikö? Pelkästään Tammikuussa 2023 ohjasimme mainoksillamme asiakkaidemme sivuille yli 329 000 kävijää.
Mistä tietää, miten valita yritykselleen oikea markkinointikumppani? Me kerromme, miksi valita Tagomo.
Mitä kaikkea olemme saaneet aikaan? Tagomo palvelee yrityksiä yli sadalta eri toimialalta. Olemme valmiina hyppäämään mukaan sinunkin matkaasi!