Hemma Palvelut Oy

Referenssi

Hemma Palvelut Oy

Asiakas

Hemma Palvelut Oy

Lukuaika

~2min

“Jos etsii kumppania, joka saa aikaan oikeita tuloksia, kannattaa pyytää tarjous – Tagomo on aallonharjalla digimarkkinoinnin trendeissä”

Tagomo on tehnyt Hemma Palvelut Oy:lle kotisivut ja mainontaa. “Ilman hyviä, selkeitä kotisivuja menestyksemme ei olisi ollut näin hyvä”.

Pääkaupunkiseudulla ja muualla Suomessa toimiva perheyhtiö Hemma Palvelut Oy on erilaisia kotipalveluita ja tukea arkeen tarjoava sydämellinen huippuosaaja.

Vuonna 2022 Hemma etsi yhteistyökumppania, joka rakentaisi yritykselle kotisivut sekä auttaisi digitaalisessa maailmassa ja digimarkkinointistrategian kanssa.

“Halusimme kumppanin, joka osaa kertoa parhaat ja nykyaikaisimmat tavat markkinoida verkossa. Ensimmäinen keskustelu Tagomon kanssa oli hyvä ja lämmin, yhteys tuntui aidolta. Haastoin ja esitin paljon kysymyksiä, sain kaikkeen vastauksen”, Jari Koivisto muistelee.

Koiviston pariskunta neuvotteli samaan aikaan viiden eri digimarkkinointitoimiston kanssa.

“Yksi meille tärkeistä arvoista oli kotimaisuus. Tagomon referenssit olivat tosi vakuuttavia, ne vaikuttivat lopulliseen päätökseen”, Pia Koivisto sanoo.

“Myös tarjous oli todella selkeä ja ymmärrettävä – niissä oli eri yritysten välillä todella suuria eroja. Tagomon tarjouksesta kävi selkeästi ilmi, mitä saamme ja mihin hintaan sekä mitä palveluun ei kuulu”, Jari Koivisto jatkaa.

Tagomon ja uuden ajan kotipalveluita tarjoavan Hemman yhteistyö aloitettiin uusien kotisivujen rakentamisella. 

“Käytimme alussa aika paljon aikaa sen läpikäymiseen, mitä kaikkea Hemma oikeastaan on. Yksi tärkeä kulma oli, että teemme siivousta, mutta emme ole siivousyritys. Sen viestiminen oikein oli erityisen tärkeää”, Pia Koivisto kertoo.

Kotisivujen kehittäminen on jatkunut edelleen julkaisun jälkeen.

“Sivut ovat palvelleet meitä ja asiakkaitamme erinomaisen hyvin. Olemme matkan varrella kirkastaneet viestiä ja parannelleet sivuja pienillä jutuilla. Apua on saanut tarvittaessa nopeasti, mutta myös sivujen päivittäminen itse on ollut varsin helppoa”, Jari Koivisto kuvailee.

Hemman asiakkaat ovat kehuneet kotisivuja selkeiksi ja informatiivisiksi. Sivuista on koettu olevan aidosti apua ja ne ovat löytyneet hyvin verkosta. Koivistot itse ovat erityisen tyytyväisiä visuaaliseen ilmeeseen ja tekstisisältöihin.

“Ilman laadukkaita, selkeitä kotisivuja menestyksemme ei olisi ollut näin hyvä. Olemme saaneet paljon hyvää palautetta – sivut ovat auttaneet ihmisiä löytämään meidät ja tarvitsemansa palvelut. Tykkäämme myös tekstin kirjoitustyylistä, journalistimainen markkinointityyli toimii.”

Kotisivujen lisäksi Hemma on ostanut Tagomolta mainonnan palveluita. 

“Oma oppimiskäyräni digimainonnan saralla on ollut huikea. Aina jos jokin on pohdituttanut, olemme saaneet selkeät vastaukset. Tagomolla on hyvä ratkaisukyky. Paljon on saatu aikaiseksi, mutta paljon on tehty töitäkin”, Pia Koivisto sanoo.

Myös Googlen eri markkinointikanavat ja -työkalut ovat tulleet tutuiksi. Lisäksi pariskunta on saanut kaipaamaansa tukea digimarkkinoinnin maailmaan.

“Arvostan tosi paljon sitä, että palavereissa meidät tuodaan ajan tasalle uusimmista mainostuotteista ja ideoista. Kaikesta tekemisestä on dataa, mikä on tärkeää, koska teemme päätöksiä vain siihen pohjautuen – emme mututuntumalla. Olemme yhdessä hakeneet Hemmalle parhaita tapoja tehdä markkinointia”, Jari Koivisto kertoo.

Tagomon tärkeimpänä arvona Koivistot kokevat ideoinnin.

“Uusien ajatusten ja ehdotusten esiintuominen on todella arvokasta. Tarjoamme itse uuden ajan kotipalveluita, joten kaipaamme tuoreita näkökulmia myös mainostoimistoltamme.”

Koivistot kannustavat muitakin yrittäjiä kääntymään digimarkkinointiasioissa rohkeasti ammattilaisen puoleen.

“Jos etsii kumppania, joka saa aikaan oikeita tuloksia, kannattaa pyytää Tagomolta tarjous. Yhteistyö on ollut välitöntä, avointa ja ideoivaa. Tagomon vahvuus on, että tehdään mitä luvataan”, Jari Koivisto sanoo.

Pia Koivisto huomauttaa, että moni yrittäjä ei välttämättä edes tiedä, miten markkinointi olisi järkevää hoitaa.

“Digimainonta ja Google-asiat menevät koko ajan eteenpäin, eikä siinä kehityksessä pysy tavis perässä. Jos Hemmalla ei olisi Tagomoa kumppanina, joutuisin itse istumaan kaikki päivät koneella.”

“Tagomo on osoittanut olevansa aallonharjalla digimarkkinoinnin trendeissä. Se on arvokasta”, Jari Koivisto jatkaa. 

Koivistot kiittelevät Tagomoa myös kotisivujen tietoturvallisuudesta ja huolenpitopalvelusta.

“Se oli yksi syy, miksi valitsimme Tagomon. Huolenpito varmistaa sen, että kaikki on kunnossa kotisivuilla. Ennen oli tärkeää, että liiketila on viimeisen päälle – nykyään kotisivut ovat se ykkösjuttu. Niiden pitää houkutella, olla luotettavat ja antaa tarpeeksi tietoa”, Jari Koivisto tiivistää.

Jaa referenssi


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Tagomo Pilotti

Selvitämme parhaat
mainoskanavat
yrityksellesi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

LinkedIn-mainonta

Tavoita
yrityspäättäjät
tehokkaasti

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia