Google Remarketing

Remarketing, retargeting ja uudelleenmarkkinointi – rakkaalla lapsella on monta nimeä. Tällä mainontamuodolla saavutat ne vierailijat, jotka jo kerran pääsivät karkuun sivustoltasi.

Selvitä mainontasi nykytila ilmaisella auditoinnilla ›

Google Remarketing -mainonta buustaa kaupankäyntiäsi

Remarketing tarkoittaa suomeksi käännettynä uudelleenmarkkinointia. Mutta mitä sillä tavoitellaan? Me kerromme.

Google Remarketing -kampanjalla voit markkinoida yrityksesi palveluita ja tuotteita sellaisille henkilöille, jotka ovat jo aiemmin vierailleet sivustollasi ja kiinnostuneet palveluistasi, mutta eivät tehneet ostopäätöstä. Remarketing-mainosmuodossa kotisivuillasi vieraillut potentiaalinen asiakas näkee kampanjasi kohdennettua mainontaa muualla verkossa surffaillessaan. Tarkoitus on saada hänet palaamaan sivullesi ja ostamaan lopulta palvelusi tai tuotteesi.

Remarketing-kampanjan mainokset näkyvät Googlen verkostossa ja sillä tavoitetaan jo yli 90 prosenttia suomalaisista netin käyttäjistä. Remarketingilla on saatu aikaan suurta nousua kaupankäyntiin lähes jokaisella toimialalla, kiinnostaisiko sinua saavuttaa sama?

Ota yhteyttä!

Tagomo Pilotti

Tiedätkö sinä, mitkä Googlen mainosmuodot tuottavat liiketoiminnallesi parhaan tuloksen?

Paras ratkaisu mainontaan sijoitettujen eurojen tuoton selvittämiseen on toteuttaa 3 kuukauden Tagomo Pilotti Tagomon asiantuntijoiden kanssa!  Pilottijakso toimii samalla myös oivana oppipolkuna markkinoinnin saloihin.

Lue lisää ›

Miten uudelleenmarkkinointi toimii?

Uudelleenmarkkinointia on mahdollista toteuttaa kattavasti lähes kaikissa Googlen saatavilla olevissa mainosmuodoissa.

Yleinen tapa toteuttaa uudelleenmarkkinointia on näyttää mainoksia kaikille sivustosi kävijöille. Lisäksi voimme kohdentaa mainontaa niille ihmisille, jotka ovat jättäytyneet ostoprosessista tietyssä asiakaspolun vaiheessa.

Kohdennusta voidaan käyttää esimerkiksi kävijöille, jotka ovat lisänneet tuotteen ostoskoriin tai jättäneet  yhteydenottopyynnön. Näin toteutettuna mainossisällöt voidaan suunnitella palvelemaan juuri haluttua asiakassegmenttiä. Toteuttaaksemme uudelleenmarkkinointia menestyksekkäästi tarvitsemme työkaluja, kuten esimerkiksi Google Analyticsin, jotta saamme sivustosi kävijädatasta kiinni.

Käytetyimmät mainosmuodot uudelleenmarkkinointiin ovat Google Display (bannerimainonta), Google Discovery ja YouTube-mainonta. Mainossisällöt suunnitellaan aina tapauskohtaisesti palvelemaan sitä yleisöä, joka määritellään uudelleenmarkkinointiyleisöksi.

Haluaisitko aktivoida esimerkiksi alennuskoodilla niitä kävijöitä, joilla jäi ostoprosessi puolitiehen? Kerro vain toiveesi, me toteutamme ne!

Ota yhteyttä ›

Tagomo – se luotettava ja osaava Google-partneri

Google-mainonta ei ole uusi keksintö, vaan se on tarjonnut mahdollisuuksia yrityksille jo vuosikymmenten ajan.

Mainonnan tekijällä ja tekemisen laadukkuudella on kuitenkin merkitystä. Tagomo on Googlen virallinen yhteistyökumppani ja Googlen tunnustama toimija. Google-partnerina täytämme tietyt laatuvaatimukset ja sertifioinnit – meiltä saat aidosti laadukkaita Google-palveluja. Yhteistyökumppanuudellamme on myös etuja, joista sinäkin asiakkaanamme hyödyt: saamme Googlelta ensi käden tietoa parhaista toimintamalleista sekä erilaisia etuja asiakkaidemme käyttöön.

Aloitetaanko sinunkin yrityksellesi täyden palvelun Google-mainonta?

Ota yhteyttä ja edetään siitä!

Tagomon tapa tehdä mainontaa on läpinäkyvä ja rehellinen

Kun liityt Tagomon Google-asiakkaaksi, saat tiimiisi luotettavan ammattilaisen. Me olemme sinulla töissä ja tavoitteemme on tehdä työmme aina mahdollisimman hyvin.

Tagomon tapa toteuttaa Google Ads -mainosratkaisuja on läpinäkyvä ja rehellinen. Teemme töitä aina asiakkaan omistamalla Google Ads -tilillä. Mikäli sinulla ei ole tiliä ennestään, perustamme sen puolestasi.

Kaiken tekemisemme pohjana on keräämämme data, jonka avulla tiliäsi jatkokehitetään jatkuvasti. Optimitilanteessa pääsemme kokeilemaan useita eri markkinointikanavia, joista valitsemme dataan perustuen ne kanavat, jotka tukevat liiketoimintaasi kaikkein parhaiten.

Työmme läpinäkyvyys perustuu myös siihen, että asiakkaanamme sinulla on koko ajan kaikki tarvittava tieto saatavillasi. Google-kampanjoiden data kertoo suoraan, mitä lisäarvoa tekemämme mainonta sinulle tuottaa.

Ota yhteyttä ›

Googlen valtuuttamana yhteistyökumppani

Aloitetaanko tuloksekas yhteistyö?

Olemme saavuttaneet partneruuden täyttämällä Googlen tiukat laatuvaatimukset toteuttamissamme Google-kampanjoissa. Tagomon tekemiä mainoksia näytetään Googlen verkostoissa yli 21,5 miljoonaa kertaa kuukaudessa. Huikeaa, eikö? Pelkästään Tammikuussa 2023 ohjasimme mainoksillamme asiakkaidemme sivuille yli 329 000 kävijää.

Ota yhteyttä › Katso kumppanuustietomme

Miksi Tagomo

Miten valita yritykselleen markkinointi­kumppani?

Mistä tietää, miten valita yritykselleen oikea markkinointikumppani? Me kerromme, miksi valita Tagomo.

Lue Miksi Tagomo ›
Asiakkaamme kertovat

Miten Tagomo-yhteistyö toimii?

Mitä kaikkea olemme saaneet aikaan? Tagomo palvelee yrityksiä yli sadalta eri toimialalta. Olemme valmiina hyppäämään mukaan sinunkin matkaasi!

Tutustu referensseihin ›

Hakusana­mainonta

Hakukoneissa näkyvää tekstimainontaa

Lue lisää ›

Google Display

Bannerimainontaa
verkossa

Lue lisää ›

Remarketing

Uudelleenmarkkinointia
kävijöille

Lue lisää ›

Google Shopping

Tehostaa verkkokauppasi mainontaa

Lue lisää ›

Google Discovery

Uusi, monipuolinen
mainosmuoto

Lue lisää ›

YouTube-mainonta

Videomainoksilla
nousuun

Lue lisää ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia