Asiakas
Paperipilvi Oy
“Tagomon tekemän mainonnan tuomat eurot ovat mahdollistaneet meille investointeja, joita emme olisi pystyneet muuten tekemään”
Tagomo muuttaa yrittäjien elämää. Nyt Paperipilvi Oy:n yrittäjä Jenny Hällfors kertoo oman tarinansa.
“Huomasin heti, että nyt on oikea yritys ja tiimi kyseessä. Tagomon avainasiakaspäällikkö Emma Lehtisaari vakuutti minut ja voitti luottamukseni heti ensimmäisessä puhelussa”, yrittäjä Jenny Hällfors muistelee.
Porvoolainen askartelu- ja taidetarvikekauppa Paperipilvi Oy kaipasi kumppania erityisesti Google-markkinointiin.
“Moni muukin yritys tarjoutui Google-kumppaniksemme ennen Tagomoa, mutta heidän kanssaan jokin ei vain loksahtanut kohdilleen. Tagomosta tuli alusta saakka oikeanlainen fiilis”, Jenny kertoo.
Tagomon tuoman fiiliksen lisäksi myös Google-markkinoinnin tulokset vakuuttivat Jennyn jo yhteistyön alkutaipaleella.
“Luvut puhuivat puolestaan, tilausten määrä kasvoi ja saimme selvästi uusia asiakkaita. Sesongin huipussa kaikki korostui entisestään ja huomasin mainonnan purevan loistavasti.”
Numeroiden lisäksi Jennyn ovat saaneet puolelleen Tagomon ihmiset.
“Olen ollut tosi tyytyväinen kaikkiin tagomolaisiin, joiden kanssa olen ollut tekemisissä. Kaikesta hehkuu ammattitaito ja tekijät herättävät luottamusta. Luottamisestahan kaikessa on lopulta kyse, sillä ilman sitä on vaikeaa tehdä yhteistyötä”, Jenny sanoo.
Paperipilven liikevaihto ja kannattavuus ovat kasvaneet kohisten ja Google-mainonta on tuonut lisää tuulta purjeisiin. Yrityksen arki on muuttunut.
“Olemme tällä hetkellä todella oikein hyvässä pisteessä. Kovan työmme lisäksi mainonnan tuomat eurot ovat mahdollistaneet meille investointeja, joita emme olisi pystyneet muuten tekemään. Tykkään siitä, että Tagomo todistaa datan avulla kaiken, mitä on saatu aikaan”; Jenny kehuu.
Hän sanoo kasvun vaativan rohkeita päätöksiä markkinoinnissa.
“Sinulla voi olla maailman paras verkkokauppa ja tuotteet, mutta jos kukaan ei tiedä sen olemassaolosta, jäät yksin tuotteidesi ja palvelujesi kanssa. Sen takia mainonnalla on merkitystä – se tuo asiakkaat tuotteidesi luo”, Jenny pohtii.
Tagomon toteuttaman Google-mainonnan avulla ihmiset löytävät Paperipilven verkkokaupan nyt paljon paremmin kuin ennen.
“Markkinointi on hyvä tapa näyttää potentiaalisille asiakkaille, että hei, tällaistakin olisi tarjolla. Haluan myydä ihmisille tuotteita, joita he etsivät ja tarvitsevat”, Jenny sanoo.