Kari Kanala

Referenssi

Kari Kanala

Asiakas

Kari Kanala

Lukuaika

~3min

“Henkilöbrändisivustoni on tehty vahvalla ammattitaidolla, mutta samalla siellä näkyy minun persoonani”

Pappi ja kirkkoherra Kari Kanala halusi itselleen henkilöbrändisivuston, joka kokoaa yhteen kaiken sen, mitä hän tekee. Uusi kotisivu avaa mahdollisuuksia.

Erityisesti yksi Tagomon markkinointijohtaja Emma Lehtisaaren lause sai pappi ja Helsingin Paavalin seurakunnan kirkkoherra Kari Kanalan vakuuttumaan.

“Emma huomautti, että kun minut googlaa, tietoa löytyy paljon, mutta se kaikki on todella sattumanvaraista. Oivalsin, että henkilöbrändisivuston avulla voisin vaikuttaa itse niihin asioihin, jotka minusta nousevat esiin.”

Tämän oivalluksen jälkeen perusta yhteistyölle oli valettu. Yksi Kanalan toiveista oli, että henkilöbrändisivusto toisi esiin hänen kiinnostuksensa tehdä enemmän puhujakeikkaa. Ennen projektia esimerkiksi tämä ammatillinen puoli jäi lähes täysin pimentoon.

“Googlessa nousevat ne klikatuimmat artikkelit ja jutut, jotka antavat minusta aika mustavalkoisen kuvan ja kertovat vain pienen osan siitä, mitä kaikkea teen. Henkilöbrändisivu kokoaa kaiken oleellisen tiedon yhteen paikkaan”, Kanala kiittelee. 

Hän sanoo kotisivuprojektin antaneen myös uutta näkökulmaa omaan tekemiseen.

“Oli mielenkiintoista kuulla ja nähdä ammattilaisen näkemys siitä, millainen brändini on ja mitä asioita kannattaa nostaa. Haluan, että minussa on myös tarttumapintaa ja rosoa – se puoli näkyy kiitettävästi uudella henkilöbrändisivulla.”

Entä mitä tunteita henkilöbrändisivuston ensimmäinen vedos herätti?

“Siitä tuli heti pro-fiilis, graafikko Niko Vartiainen ja sisällöntuottaja Juulia Nevala olivat onnistuneet todella hyvin. Vaikka työ on tehty ammattitaidolla, sivustolla näkyy selvästi minun persoonani. Henkilöbrändisivuni tuo yhtä aikaa esiin pintaa ja syvyyttä – se toimii, koska molempia tarvitaan”, Kanala kuvailee.

Kanala sanoo tekstisisältöjen tuovan taitavasti esiin hänen tarinansa.

“Sisältö on vahvaa, minun näköistäni tarinankerrontaa. Kotisivuillani on pieniä tarinoita, joiden deltaljit johdattelevat isompaan maailmaan.”

Kanala kehuu projektin sujuneen ylipäätään varsin mallikkaasti.

“Sivusto näyttää minulta ja siellä on kaikki keskeiset elementit. Uusi kotisivu avaa uusia mahdollisuuksia.”

Hän on erityisen tyytyväinen siihen, miten hyvin Tagomo sai kiinni hänen toiveistaan.

“Minulla oli tämän projektin aikaan tuhannen kiire, mutta silti kaikki sujui hyvin. Tagomolla on kyky toimia sekä peilinä että ikkunana: yhteisen työskentelyn kautta näkee itsensä, mutta samalla näkee myös itsestään ulos ja eteenpäin”

Kotisivut

karikanala.fi

Jaa referenssi


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Tagomo Pilotti

Selvitämme parhaat
mainoskanavat
yrityksellesi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

LinkedIn-mainonta

Tavoita
yrityspäättäjät
tehokkaasti

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia