Ässien ja Tagomon yhteistyö laajenee
Tagomo on toiminut Ässien tyytyväisenä kumppanina jo useamman kauden. Yhteistyö tiivistyi entisestään, kun Ässien myyntijohtaja Teemu Tuomi ja Tagomon avainasiakasjohtaja Emma Lehtisaari vihkivät 1.11.2024 käyttöön Enersense Areenan D-päätyyn nousseen Tagomo-lavan.
Tagomo-lava on käytössä Ässien tapahtumissa ja muissa Areenan tilaisuuksissa, kuten konserteissa. Lavan kyljestä löytyy qr-koodi, jonka takaa löytyy Tagomon paikallisten asiakasyritysten tarjoamia fanietuja!
"Tagomo on saanut vahvan jalansijan Satakunnassa viimeisten vuosien aikana. Yhteistyö alueen elinvoimaisten organisaatioiden kanssa on arvokasta, ja olemme kiitollisia saadessamme tiivistää yhteistyötä entisestään. Ässien kumppanitoiminta on aktiivista ja monipuolista – suosittelen kumppanitapahtumien ja verkoston hyödyntämistä kaikille yrityksille liiketoimintasuhteiden vahvistamiseksi ja bränditunnettuuden kasvattamiseksi", Lehtisaari kertoo.
Uusi yhteistyökuvio tuli kuin kreivin aikaan, ja Ässien myyntijohtaja Tuomi odottaakin tulevaa isolla innolla.
”Kiitos Tagomolle luottamuksesta. Olemme Emman kanssa koittaneet aina miettiä yhteistyötä hiukan ”boksin ulkopuolelta”. Olen itse osallistunut Tagomon Bisnesluokka-tapahtumiin Turussa ja Tampereella, joissa lavoille nousi mitä huikeimpia puhujia ja esiintyjiä. Nyt kun Ässien erätaukoviihteen ”päämajan”, D-päädyssä sijaitsevan lavan brändääminen tuli mahdolliseksi, olin ensimmäiseksi yhteydessä Emmaan, ja pääsimmekin aika nopeasti yhteisymmärrykseen Tagomo-lavasta. Mielenkiinnolla odotan, millaisia tarinoita Tagomo-lava ja muu yhteistyö Tagomon kanssa tuo tullessaan.”
Tagomo toteuttamaan Ässien digimarkkinointia Googlen alustalla
Tagomo solmi samalla yhteistyön myös Ässien digimarkkinoinnin toteuttamisesta Googlen alustalla Ässien markkinointipäällikkö Samu Mäkisalon kanssa. Tagomo on tuottanut asiakkaidensa verkkosivuille yli 6 miljoonaa potentiaalista asiakasta Googlesta viimeisen vuoden aikana.
Lehtisaari avaa Tagomon tapaa tehdä markkinointia todennettavan datan perusteella.
“Pelkästään sivustolle tuotettu liikenne ei ole sinänsä merkittävä asia, ellei se muutu asiakkaan päässä yhteydenotoiksi ja sitä kautta kaupaksi. Dataorientoituneena yrityksenä pidämme äärimmäisen tärkeänä läpinäkyvyyttä ja dataan pohjautuvia päätöksiä. Tästä syystä jokainen toimenpide, joka asiakkaidemme verkkosivuilla tehdään on jäljitettävissä, ja markkinoinnin avulla saatu tuotto voidaan todentaa. Loppujen lopuksi yrityksille merkitsee vain se, mitä viivan alle jää – tähän haluamme keskittyä kaikessa tekemisessä.”
Myös Ässille datavetoinen markkinointi on tärkeä, kumppanuutta vahvistava tekijä. Mäkisalo kertookin Tagomon tuovan arvokkaan lisän Ässien markkinointikanaviin.
"Kiva päästä aloittamaan Google-mainonnan osalta yhteistyö Tagomon kanssa, jolta löytyy vahvat näytöt ylipäätään digimarkkinoinnista. Ässiä ja Tagomoa yhdistää myös halu tehdä datalla johdettua markkinointia, ja se luo hyvän pohjan yhteistyölle. Odotan jo innolla, että päästään starttaamaan yhteistyö ja lisäämään yksi markkinointikanava Ässien media mixiin.”
Tagomolla Ässien mainonta pääsee hyviin käsiin. Ohjaksiin astuu itsekin kiekkomieheksi tunnustautuva mainostuotantopäällikkö Mikael Lahtinen.
“Urheilumiehenä ja vahvan jääkiekkotaustan omaavana on äärimmäisen mielenkiintoista päästä toteuttamaan yhden Suomen vahvimman ja tunnetuimman urheilubrändin mainontaa Googlen maailmassa. Vahva halu ja ymmärrys datasta sekä yhteinen kieli aloituspalaverista alkaen antaa meille erinomaisen pelikirjan yhteistyölle”, Lahtinen toteaa.